Belépés
Belépés
Elfelejtettem a jelszavam

Pályázataink
Projektazonosító: GINOP-1.2.8-20-2020-00425
Projekt címe: Eszközbeszerzés a CSELE TRADE Kft.-nél
Projekt időtartama: 2020.09.29. – 2021.01.23.
Projekt megvalósítási helyszíne:7700 Mohács, Felszabadulás utca 21. 720 hrsz.
Projekt összköltsége:9 250 000,- Ft
Projekt támogatása: 6 475 000,- Ft (70% intenzitás)

A Projekt kezdését 2020.09.29-ével kezdtük meg a szállítóval kötött szerződéssel. A beszerzett eszközöket 2021.01.23-án helyeztük üzembe, melyel sikeresen tudtuk a projektet befejezni. Jelen pályázat keretében megvásárlásra került egy Wit-Color Ultra 9100 nyomtató és egy Microtec MTX-68” olajfűtéses kalander gép. Ezeknek a működése szorosan kapcsolódik tevékenységünkhöz, mivel a nyomtató segítségével a megfelelő programozás után beállított paraméterek alapján a kiválasztott textilanyagokra, a kért forma kialakítás szerint színes nyomtatásra kerül a megrendelt termék, mely az olajhengerrel felszerelt kalander segítségével (ennek az olajhenger segítségével, mely egyenletes hőellátása miatt nyomtatja a textíliára a kért nyomatot, olyan eredményt ér el, mintha a szövet anyagba lenne épülve) nyomtatja a mintákat a textil anyagokra. Felváltva ezzel a korábbi illesztési és szitázási folyamatokat rögtön a varrodába küldhető az anyag. Az eszközök lehetővé teszik számunkra akár zászlók, ponyvák, különböző 2 m nagyságú anyagok mintázási gyártását is. A projekt sikeres megvalósítását követően vállalkozásunk meg tudta tartani munkavállalói létszámát, és terveink szerint a működési hatékonyságunk lehetővé teszi vállalkozásunk bővítését is.



A projekt címe: Üzleti folyamatok digitalizálása a Csele Trade Kft-nél
A szerződött támogatás összege: 7 060 289 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása:
Cégünk fő tevékenységként ruházati kiskereskedelemmel foglalkozik. Fontos számunkra a folyamatos fejlődés és a vásárlóink igényeinek minél szélesebb kiszolgálása. Az üzletmenetünk javítása és munkafolyamataink átláthatóóságának érdekében fontos egy megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, mely összekapcsolja tevékenységeinket. A hibrid megoldású rendszeren belül 10 modul bevezetését tervezzük, melyek az alábbi funkcionális területekre fokuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:
- CRM
- Táv és csoportmunka
- Kontrolling
- HR
- Szolgáltatásmenedzsment

A helyben telepített saját szoftver esetén:
- Logisztika
- WorkFlow
- Iratkezelés
- Tudásmenedzsment
- ERP kiegészítő mobil szolgáltatás

Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer pontosan vegye figyelembe vállalkozásunk egyedi szempontjait és elvárásait. Ezért a modulokat úgy választottuk ki, hogy a már meglévő munkafolyamatainkhoz kapcsolódjanak.

A legtöbb munkavállalónk az értékesítés területén dolgozik, ezért a logisztika, CRM, a szolgáltatásmenedzsment és a WorkFlow modulok leginkább az ő munkájukat fogja segíteni. Ezen modulok összekapcsolják azon tevékenységeket mely során végig követhető termékeink életútja, továbbá megkönnyíti a partnerekkel való kapcsolattartást és adataik egy bázisban való kezelését, valamint a munkafolyamatok és kitűnően szabályozhatóak, követhetőek. A Kontrolling modult leginkább az ügyvezető, középvezetők, csoportvezetők, marketing ügyintéző fogják kihasználni, melyből ellenőrizhetik a vállalat eddigi működését és segíti a döntéshozatalt.

A dolgozóink napi munkavégezésének megkönnyítése okán, valamint a hatékonyabb belső kommunikáció és dokumentációk kezelése végett lettek kiválasztva a HR, a Táv és csoportmunka és az Iratkezelés modulok. Manapság a vállalatok életében elengedhetetlen fejlődési út a digitalizálás és a tudás fejlesztés, ezért is kívánjuk bevezetni a Tudásmenedzsment modult, mely által dolgozóink hozzáférhetnek az aktuális tudásanyaghoz, valamint a céghez kapcsolódó dokumentumokhoz.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében veszünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

A projekt keretében tervezzük hálózati és hardver eszközök beszerzését is, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.

Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.

A projekt címe: Technológiai fejlesztés a CSELE TRADE Kft.-nél
A szerződött támogatás összege: 30 000 000 Ft
A támogatás mértéke: 50 %

A projekt tartalmának bemutatása:
A projekt keretein belül egy darab CLM ColorPress 2x4 komplett paralel pólónyomtató rendszer, illetve egy darab TAJIMA TFMX-2C 1204 hímzőgép került beszerzésre, melyeket mohácsi telephelyünkön helyeztünk üzembe. Éves szinten több, mint 50.000 munkaruhát készítünk partnereink igényeinek megfelelően, a beszerzett gépek alkalmazásával már nem jelent gondot a saját, vállalkozás igényeire szabott arculat készítése, hímzett vagy emblémázott munkaruhák gyártása. A komplett paralel pólónyomtató rendszer egyszerre 2X4 ruha nyomtatására alkalmas, míg a Tajima hímzőgép 2 millió öltés mintatároló kapacitással bír, ill. több hímzésfajta (bordűr, sík, készáru) elkészítésére is képes berendezés.

A CLM ColorPress 2x4 komplett paralel pólónyomtató rendszer, és Tajima TFMX-2C 1204 ipari hímzőgép beszerzésével, és munkafolyamatainkba történő integrálásával

az eddiginél jóval magasabb minőségű termékek előállítására és új technikák, eljárások alkalmazására vagyunk képesek, valamint a munkafolyamataink idő- és energia ráfordítása is jelentősen csökken, ami nagymértékben növeli Társaságunk versenyképességét.

A projekt befejezés dátuma: 2019.07.31.

A projekt azonosító száma: GINOP-2.1.8-17-2018-02938



A projekt címe: Üzleti folyamatok digitalizálása a Csele Trade Kft-nél

A szerződött támogatás összege: 7 060 289 Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 40%
A projekt tartalmának bemutatása: Cégünk fő tevékenységként ruházati kiskereskedelemmel foglalkozik. Fontos számunkra a folyamatos fejlődés és a vásárlóink igényeinek minél szélesebb kiszolgálása. Az üzletmenetünk javítása és munkafolyamataink átláthatóságának érdekében fontos egy megfelelő vállalatirányítási rendszer bevezetése, mely összekapcsolja tevékenységeinket. A hibrid megoldású rendszeren belül 10 modul bevezetését tervezzük, melyek az alábbi funkcionális területekre fókuszálnak:

A felhőalapú szolgáltatások esetén:
- CRM
- Táv és csoportmunka
- Kontrolling
- HR
- Szolgáltatásmenedzsment

A helyben telepített saját szoftver esetén:
- Logisztika
- WorkFlow
- Iratkezelés
- Tudásmenedzsment
-ERP kiegészítő mobil szolgáltatás

Fontos számunkra, hogy a bevezetésre kerülő rendszer pontosan vegye figyelembe vállalkozásunk egyedi szempontjait és elvárásait. Ezért a modulokat úgy választottuk ki, hogy a már meglévő munkafolyamatainkhoz kapcsolódjanak.
A legtöbb munkavállalónk az értékesítés területén dolgozik, ezért a logisztika, CRM, a szolgáltatásmenedzsment és a WorkFlow modulok leginkább az ő munkájukat fogja segíteni. Ezen modulok összekapcsolják azon tevékenységeket mely során végig követhető termékeink életútja, továbbá megkönnyíti a partnerekkel való kapcsolattartást és adataik egy bázisban való kezelését, valamint a munkafolyamatok és kitűnően szabályozhatóak, követhetőek. A Kontrolling modult leginkább a ügyvezető, középvezetők, csoport vezetők, marketing ügyintéző fogják kihasználni, melyből ellenőrizhetik a vállalat eddigi működését és segíti a döntéshozatalt.
A dolgozóink napi munkavégezésének megkönnyítése okán, valamint a hatékonyabb belső kommunikáció és dokumentációk kezelése végett lettek kiválasztva a HR, a Táv és csoportmunka és az Iratkezelés modulok. Manapság a vállalatok életében elengedhetetlen fejlődési út a digitalizálás és a tudás fejlesztés, ezért is kívánjuk bevezetni a Tudásmenedzsment modult, mely által dolgozóink hozzáférhetnek az aktuális tudásanyaghoz, valamint a céghez kapcsolódó dokumentumokhoz.

A rendszer kiépítése a kivitelező feladata, melyet szolgáltatások keretében veszünk igénybe, mely tartalmazza a modulokhoz kapcsolódó adatmigrációt, azok testreszabását és a rendszerhez kapcsolódó oktatást.

A projekt keretében tervezzük hálózati és hardver eszközök beszerzését is, melyek a rendszer kiépítését és megfelelő használatát segítik.
Projektünk megvalósítása során eleget teszünk az előírt tájékoztatási kötelezettségeknek (a honlapunkon a projekthez kapcsolódó tájékoztató megjelenítése és „C” típusú tábla készítése) melyet szintén szolgáltatás keretében vennénk igénybe.

A projekt befejezési dátuma: 2019.12.31.

Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00521

A Csele Trade Kft. Csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtasd ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyen a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Csele Trade Kft. Csapata